Thursday, January 10, 2013

日本語で ゆめがありました!!!! OMG!!! LOLOL

ふゆやすみに、わたしは 日本語で ゆめが ひとつ ありました!!

私は とても ワクワクしました。

ゆめのなかで わたしは 日本人でした。そして、にほんごを いいはなしました。
日本語も わかりました。すごいですね!





Actually I totally feel like a Luffy right now,
because I feel so awesome
LOL
idk why though. But that's okay, because Luffy is crazy.

No comments:

Post a Comment